Thursday, June 22, 2006

Секс, дрога, и леб&сол

Надвор врне, а мене ми е посебно жал што не стигнав да си го купам оној Nikon F80 со некоја убава теле леќа.

Како и да е, се надевам дека утре во Кокино ќе биде подобро времето и ќе ни дозволи да се расположиме како што треба. Да не го заборавам и preExit фестот задутре на лизгалиште.

Она што всушност сакав да го кажам беше дека Леб и Сол имаат концерт во Хераклеа на 1ви Јули (доколку не ви го кажале тоа досега спамерите од Авалон). Од Плагиј.ат:

Составот: Стефановски - Арсовски - Димушевски и Тавитјан ќе пробаат (ќе видиме дали ќе успеат) да потсетат на "старите добри времиња" кога во продавниците за плочи ширум бившите југословенски простори се водеше дилемата Queen или Леб и Сол!


Ќе ги слушам по прв пат во живо. Очекувам убав концерт.

7 comments:

Anonymous said...

Извини вака офтопик. Што напраи со АДСЛот, ти го средија ли? Или пак се дисконектира на 5-10 минути?

Unknown said...

Јок. Ми рекоа дека модемот е чкарт за работа со ппп конекција од него. :) А со тебе правев муабет а? ;)

Anonymous said...

Mхм, со мене :) А му имаш аугрејдувано фирмвер на модемот? Или уште коа ти го дадоа работеше као рутер?

Unknown said...

Работеше да. Па нели има busybox линукс на него. Си имам една перл скрипта која при секој ристарт подесува по некој параметар и го средува фајрволот. Само најверојатно е чкарт тоа ппп имплементацијата или имам јас збрчкано нешто со mtu големината. Нејсе.

Anonymous said...

Formatiraj go modemot.

Anonymous said...

leb&sol se super sto kje ti se sluchat, drogata ajde nekako i taa ja razbiram (iako ne ja upotrebuvam) a za seksot sum sekogash ZA.....

ali fintata e sto gostinkava moja, zastana so podotvorena usta na ova Seks, i se zacgudi, se zamisli, so kogo ti kje se seksash vo Bitolj ?!?!

Unknown said...

Не сексаа Авалон денеска. Ама за тоа во посебен пост.